Skjut mig

Skola imorrn.

Har varit på stan idag och inhandlat lite kläder samt en välbehövd almanacka. Detta för att vi somsagt börjar om skolan imorgon. Vi börjar halv 9 med samling i aulan, sen har vi aktiviteter i klasserna, som det så fint hette, till 10.30. Sen ska vi käka lunch och sedan ta oss ut till falkan somvanligt. Har dock ingen aning om hur jag ska lösa färden till falkträsket, måste väl typ.. gå ^^ sålde ju moppen i somras. Och ingen cykel har jag i stan heller. Aja det löser sig : )

Känner mig inte laddad för åk2 på friluftsliv & ledarskap, denhär sommaren har inte varit någon sommar alls. Det enda positiva med denna sommar är karl johan pär hagman. hjärtat, du gör mig hel

Hejdå sommar, hej höst & mörker. Känns tungt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

pär karl johan svamp hagman

2009-02-08 @ 00:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0