2008

Det har varit ett kung år, orkar inte summera det som sanna och vera har gjort så fint. Men jag kan väl säga att det som gjorde mitt år så kung var främst sanna & pär, helt klart. Hade jag inte fått vara med sanna såpass mycket i somras och hade jag inte träffat pär hade dehär året inte varit speciellt alls.

Justnu befinner jag mig hos sebbe, en av pärs kompisar. Jag dricker gocidern och jag tycker att livet är allmänt kung! Sanna kom just hit också, vilket göre ännu mera kung. 4 timmar återstår av detta år justnu, hur blir nästa år tro? Jag längtar så sjukt mycket efter sommaren. Och typ att åka skoter =O Inte köra, utan åka.. med pär. ingen annan.

Nae nu ska jag joina partyfolket, men GOTT NYTT ÅR PÅ ER =D!

Kommentarer
Postat av: identity

Weeei :D :D pusspåre

2009-01-01 @ 15:10:50
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0