du och jag mot världen

Lucia på skolan var inte alls lika bra som förra året. Javetint, jag är nog en konservativ människa after all. Dom sjöng en massa nya låtar, bl a tomtens julverkstad (vilken tydligen ursprungligen kommer från auswitch....). Jag behöver bara klassikerna, det räcker för mig =) Det blir så.. konstlat annars. Aja, nog om det.

Ännu en helg är över och sista skolveckan kommer med stormsteg. Jag har ett matteprov (som jag inte kan nåt alls av.. suck, det var den söndagskvällen) och två redovisningar. Sen äre dundercupen och sen, gott folk, är jullovet här =DD
Måste bara få tillägga att andra avenyn har säsongsuppehåll, och dessutom till våren återkommer med endast ett avsnitt i veckan, suuuuuger.. Det var ju det enda som gjorde söndagarna lite bättre än vad de egentligen är.

Match
idag med, team thorengruppen hemma. taggaaaaa!
Örjanshallen 14.00!



Denhär låten... hjärtat <3

Kommentarer
Postat av: iDentity

haha ja oja :)

2008-12-14 @ 20:17:15
URL: http://identity.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0