Haha

Alltså, det blir som så att då jag mår mindre bra skriver jag här. Sen när jag mår bättre igen, orkar jag som inte skriva, då har jag typ inte tid ellernåt ;I Det känns inte så väsentligt då. Så jag får det väl att verka som att jag mår bajs hela tiden, men det gör jag inte =D Dock är det min röda vecka, så jag pendlar nåt så sjukt mycket. Jag är en annan människa några dagar i månaden. Typ som att... jag är full ellernåt ^^ kul=D är jag ensam om detta?

Träningen igår gick faktiskt riktigt bra, bättre än vanligt. Hoppas bara att det går lika bra på matchen i Vännäs på lördag. Sen fick jag veta att jag ska få en ny säng på tisdag och att vi inte har lika mycket i skolan som jag befarat. Endel har vi flyttat til efter jul =) Ska bli så sjuuukt skönt med jullov. Vila upp sig och samla nya krafter inför vårterminen.

Imorgon äre tjejkväll hos rebecka, det taggar vi =) Tacos, spabad och tjejmys. Det ni!
Dags att skriva en poem in english nu ^^ pöss

Kommentarer
Postat av: iDentity

haha weii ;)

2008-12-04 @ 14:49:11
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Mccoll

Gh ? xD

2008-12-04 @ 20:08:11
URL: http://mccoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0