kul, jävligt kul

Idag är jag inte taggad. INTE taggad.

Efter att ha
vaknat med ett ryck, släpat mig upp ur sängen med nöd & näppe, närapå missat bussen med min feta väska och innebandyklubba, haft en riktigt jävla dryg geografilektion samt en ännu drygare engelskalektion, ätit smaklösa kroppkakor, fått veta att jag bara nått ett g i samhälls A och snart genomlidit en otroligt lång samhällslektion då vi ska förbereda en redovisning på nåt som inte ens ska betygsättas (hur värt är det?!) är man inte så sugen på denhär dagen längre.

Efter skolan ska vi träna på dansen ett litet tag och sen har vi tjejer åtminstone sagt (frågan är väl hur det blir....) att vi ska lira lite innebandy inför dundercupen som vi ska kamma hem i år! ;D Sen äre stan & köpa present till adam, hem, duscha, äta, fara till min bror som fyller år idag och senare ikväll äre antingen pilates, hem eller pär ( ..hoppas som mest på det sistnämnda :$ that would definetly make my day!)

Kommentarer
Postat av: identity

haha oj... pessimistisk dag =/

Vi kan skippa pilatesen eller? :) micke kom förbi här. :) fast jag vet inte när han ska hem :)

2008-12-02 @ 14:16:45
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Helley

Vi ska visa Daniel, MVG i samhälls B, eller hur?! ;)

2008-12-03 @ 12:58:11
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0