nyårsafton närmar sig

Jag fick lov att tvinga mig upp ur sängen 11 imorse, vi har som.. vänt på dygnet lite. Att stiga upp 3 är inte alldeles ovanligt på morögatan 5c : ) Men jag måste erkänna att det är betydligt lättare att ta sig upp då han jobbar.
Jag åt domdär förbannade mackorna, gjorde mig klar och gick sen mot stan och den otroligt överskattade mellandagsrean. Visst äre väl 'billiga' kläder och grejer, men då är det en mils kö till provhytten. Och som om att det inte vore nog, vill man dessutom köpa varan som man eventuellt har provat så är det dubbelt så lång kö till kassan. Baall, då orkar jag ju inte prova nåt.. Det är dessutom tjockt med folk överallt annars också, och jag blir alldeles slut i huvet av bara det.. Men hursomhelst så lyckades jag hitta alla flickors drömbutik, och så även min.

Det fullkomligt svämmade över med vackra klänningar och linnen och alltmest vad det nu var. Jag var helt lyrisk, var där i säkert 45 min trots att butiken troligtvis inte var större än 10 kvadratmeter. Då jag stod där i provhytten i dessa vackra klänningar så ville jag ju såklart ta en bild för att visa er, kära läsare. Men ack, jag hade tydligen lämnat mobilen hos pär. Å hemskheter, jag som skulle ringa erica för att möta upp henne på stan och ranta runt med henne. Happ, fanns ju inte så mycket att göra, jamena bara att acceptera ;D Jag bestämde mig hursomhelst tillslut för att avvakta, känna efter lite innan jag köpte något. Jag gick vidare och tillslut sprang jag in i joar och erica =D kuung. Hon var dock lite arg på mig(A) haha. Ibland äre som bra att skelltown är såpass litet=)

Handlade en hel del, bl.a ett par assnygga svarta pumps med öppen tå som blir perfekta till min mörklila nyårsblåsa som jag tillslut inhandlade på den söta lilla butiken jag först var på.
Dock lyckades jag som vanligt inte hitta just nånting på rea. Ellerja, det var skorna som jag fyndade för 199 svenska riksdaler.

Åh, den är så bajsigt jävla fin. Jag är avundsjuk på mig själv!
Observera att det är mina fötter till höger i bild, samt att det är fastsytt ett litet gummiband nertill vilket ger den en liten ballongeffekt. Vet dock inte om jag ska ha något midjebälte, den ser lite ut som en hösäck på... men.. vi får se!

Skorna har också en historia för sig, men den tar vi någon annan gång=D

Seeya on new years eve? ;)

Kommentarer
Postat av: identity

måste kolla in den affären någon gång då :P

2008-12-29 @ 18:30:45
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0