something special


Julafton är än en gång över. Jag fick mycket fint, men framförallt hade jag en underbar julafton. Vi firade hos min broder som har två småbarn. Och det är klart, det är ju roligare när det är småbarn med i bilden : ) 


Holly var alldeles till sig. Det kom en gubbe med skägg och gav henne paket, då kan han ju inte vara annat än snäll =D?

Hon gillade iaf tomten!


busteed lillen=)

Vi drog oss hemåt kring 7, och då lekte jag lite med mina klappar (haha nivet, packa upp dom osånt..) och sen slog vi oss ner runt köksbordet och lirade lite kort. Jag tycker att det är ett måste med sällskapsspel på julafton (A) Sen kom älsk och hämtade mig där kring halv 11 =) underbara dag.

Kommentarer
Postat av: Oliwia

Hejsan, haft en bra dag idag?

Kram Oliwia :D



Oh, en sak till. Tävling pågår i min blogg. Kom igen och var med.

2008-12-27 @ 23:11:34
URL: http://oliwiaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0