friskt!

Japp, frisk och kry igen och supertaggad på kommunuppsats och skidor imorgon? ehm.. njamen. Har annars en ganska lugn vecka med fest och dop i helgen. Något helgen dock inte innehåller är innebandy och tacka gud för det. Jag är inte riktigt i form känner jag, peppen är där nere igen. Men säsongen är ju snart slut så nu är det bara att hålla loppet ut =) Det ska nog gå finemang trots allt, as long as I got vera at least:)

Den nya designen på bloggen har jag sanna att tacka =) Hade inte direkt funderat på att göra om den, men när hon erbjöd sig sååå.. vatusan :] Tack iallafall för det vännen =)

Kommentarer
Postat av: Identity

haha jag är fortfarande inte helt nöjd med headern (A)
men varsågod, det var så lite så! :P

2008-02-12 @ 22:39:15
URL: http://identity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0