happy valentines day

image104


Och än en gång var det alla<3dag.


Inte för att jag eller min familj någonsin tagit detta på allvar men.. hela grejen är som bara så söt =) Alla är söta och snälla med varandra och det vimlar av hjärtan, rosor osv hit och dit. Man blir som småhappy : ) Själv har jag fått en massa söta sms, samt ett allahjärtanskort av rebecka där hon gav mig en dag/kväll med henne =) handgjort och allt, inte oseriös människa. jättefint var det! Nu önskar jag bara att jag var lycklig ägare till en såndär smarrig tårta som på bilden ovan, det skulle verkligen göra dagen fulländad. Hörde dock ryktas om att mamma skulle baka någon "supergod morotskaka", och det lät väl iofs inte helt fel det heller!


Jag ska skippa allt vad klyschor heter och -
dagen till ära -
berätta för er att ni är mitt allt.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilken fin blogg du har fått sötnos!

2008-02-15 @ 12:24:22
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0