kärlek efter noter

The last goodnight - In you arms
Michael Andrews - Mad world
Hinder - Better than me
Breaking Benjamin - Had enough
Leona Lewis - The best you never had
Leona Lewis - Angel
Leona Lewis - Take a bow
Leona Lewis - Better in time
Leona Lewis - Whatever it takes
Rastegar ft. Nordman - Livet som en värsting


Hade jag inte varit så förbannat obegåvad hade jag kanske länkat eller liknande till låtarna, eller på något sätt underlättat för er att få tag på dessa godbitar. Men nu får det bli såhär ;D kan annars langa via msn ellerså =)


Haha, kan för övrigt som inte sluta roa mig åt min musiksmak. Ingen ordning och reda här inte.. Lönen på fredag sket sig =(

ps, jag är taggad på bloggen nu igen, även om den gör mig förbannad ibland : )

Kommentarer
Postat av: Identity

haha wiiie du hade några bra låtar där ;)
Michael Andrews - Mad world
Hinder - Better than me
Breaking Benjamin - Had enough
Så du lärde dig gilla den där sista också?
Var det inte den du tyckte var lite för skrikig? ;P

Leona Lewis - Take a bow
är också bra :)

Rastegar ft. Nordman - Livet som en värsting
Den hörde du med MEJ först =)

Puss på dej lilla magsjukebarn :P

2008-02-07 @ 22:20:28
URL: http://identity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0