make my day

Idag är det en trött annelie på anderstorpsskolan. Fy tusan, vilken dag det var igår; Skidåkning, snöplumsning, spårtittning, snörugby, bandy, innebandy.. boliden borta. Ack och ve, vilken jävla dag och vilken jävla match. Ja, och som vanligt har jag ont någonstans. Har ju som fått halverst konstaterat att jag har en låsning i bäckenet. Dock kommer jag inte få fixa det förrän den tredje, om ens då. Låsningen påverkar området runt om; nedre delen av ryggen, rumpan, utsida & framsida höft och framsida lår. Så jävla surt nu såhär på slutet av innebandysäsongen.

För tillfället så sitter jag och försöker samla lite fakta om homosexualitet till en samhällsuppsats. Känner att lite sömn inte alls skulle vara helt fel.. Gick och la mig strax efter 10 igår, men då var jag såpass övertrött att alla tankar snurrade runt i huvudet och gjorde det omöjligt att somna. Så jag tände lampan och tog upp min bok och läste. Skumläste, mer orkade jag inte. En stund senare släckte jag lampan och somnade som en klubbad, dock var klockan säkert 11 då. Så med facit i hand hade jag likagärna kunnat gå och lägga mig i vanlig tid. Alla tidiga kvällar skiter sig mer eller mindre alltid!

Please, make my day

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack sötnos! =)

2008-02-21 @ 12:57:55
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0