sjukt

image101



Jag trodde ändå att jag skulle klara mig, men ack.. Igår låg jag i 40 graders feber och sov hela dagen. Spydde tack och lov bara en gång, men usch vad jobbigt det är att ha hög feber. Ett tag där ville jag helt seriöst inte vara med längre. Det var tillochmed jobbigt att andas ;S Nåja, idag känner jag mig friskare och hyfsat utvilad (!), fast jag har lite feber än. Funderar på om jag ska våga äta något... mamma tvingar i mig en massa hälsofil. urk, jag är måttligt less på det nu. nåja, duschen väntar. puss

btw jävla skiiiiiit att jag missar hockeycupen idag! jag var råtaggad och allt, hade fixat alla grejer. osså får jag magsjuka. jävla satan. plocka dom ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0