back home

måste erkänna att jag inte är så supertaggad på att blogga nu eftersom att jag har så sjuukt mycket att berätta.
Jag är iaf hemma nu, välbehållen och allt =) har haft det råskönt i en vecka, plus att jag klarade mig utan dator en hel vecka, YEAH ;) vädret var underbart och hotellet funkade väl, dock var maten där nere inget att hurra för. antar att jag kommer slänga upp några bilder om ett tag, då jag känner peppen ;S vi träffade turligt nog en familj från gävle som vi var med rätt mycket. tack och lov, annars vet jag inte hur jag skulle ha stått ut. nog för att jag älskar mina föräldrar, men det blir ganska enformigt efter ett tag. dom är gamla och tråkiga.

nyårsafton och allt =) fick dock inte träffa alla jag skulle ha velat träffa ikväll, men överlevnaden finns inom räckhåll. vi får ses någon annan gång ;D raketer är inte lika roligt längre, och jag blev väldigt rädd och besviken när jag insåg att det inte alls är lika roligt och spännande som förr. usch varför går tiden så snabbt? 2008 nu, vad blev av 2007? vad kommer jag minnas av det året? ja okej, egypten såklart. sen ja sebbe, min första kärlek oooch..? att jag började gymnasiet? helt klart det spårade året. förändringens år, eller kanske bara början på en enda stor, fet förvandling? who knows, nu entrar vi 2008, och det med storm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0