blogg?

Jag inser nu mer och mer hur otroligt tråkig min blogg är och det är en av anledningarna till att jag som taggat ner. Orkar inte göra om designen, lägga upp några intressanta bilder eller några läsvärda inlägg; inget av värde, med andra ord. Men hursomhelst är det bara skönt att veta att det finns någonstans att skriva av sig ibland, och det är enda anledningen till att den fortfarande existerar. Så om det nu finns någon som kollar dagligen måste ni nog tyvärr vänja er vid besvikelse.

Allt jag nånsin har att skriva om är mina dagar osv, och javet själv hur otroligt tråkigt det är. Jag ägnar hellre min datatid åt att läsa mer värda bloggar eller något helt annat. Hm, jag tror det var allt jag ville säga denna gång. Ska inte avsluta med att berätta om min kväll ellernåt, utan bara... puss påer =)


ps, grattis rebecka : )  

Kommentarer
Postat av: Veronica

:(

2008-02-05 @ 15:53:21
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0