dan före dan - igen

Imorgon bär det av igen. Cup i umeå står på schemat. Ska ändå bli roligt att umgås med tjejerna och spela innebandy =)
Idag har jag fightats med andra reagalna människor på stan och gjort några fynd. Jag är stolt över mig själv som för en gångs skull lyckats hitta något på rea (A) Jag hittade tre toppar av olika slag och två bhar. Jag är riktigt nöjd med mina inköp, dock var jag sugen på ett par jeans men jag vände hemåt utan =/ Usch vad det är jobbigt med jeans. För det första finns det miljoner olika modeller, för det andra finns det alla möjliga färger och för det tredje finns det miljoooner storlekar. Plus att när det är reatider ligger allt bara slängt i en enorm hög på ett bord, sen förväntas det att man ska hitta rätt storlek i röran. HA HA HA säger jag bara....


Nu är jag lite mer taggad på bloggen, så nu kommer en resumé av min resa =)


 
Fikapaus i bilen påväg ner mot sthlm.


 
Framme på arlanda, lite väl tidigt med tanke på att planet gick 08.00........


 
Egypten, Sharm El Sheik, Creative Grand Sharm, pool. mums. ps, den var iskall


 
Utanför vår strand, bleka som få.


 
Sharm el Maya. Den andra, större stranden.


 
Vi träffade en familj från Gävle, trevligt trevligt =) Tack till er! Bilden är från snorkelutflykten var jag såg många fina och färgglada fiskar och två stingrockor. Mäktigt, ångrar som satan att jag inte köpte en undervattenskamera. bajs. Åker ni till egypten är snorkling ett måste!



Rätt nice vattenfall i "gamla stan" typ.




För övrigt hade jag en skön vecka med dryga 20 grader varmt. Och det var faktiskt inte jobbigt att vara utan julafton. När ni satt och tryckte i er en massa äcklig julmat låg jag vid poolen och gottade mig ; ) Tyckte nästan synd om er som satt här hemma med en grön jul.
Jag är dock inte så brun, men många erfarenheter rikare.


plus

värmen
chillet
lugnet
renligheten
många egyptier är gryymt heta


minus

taxibilarnas tut dygnet runt
deras sätt att försöka få oss in i deras butiker
prutningen, det är jobbigt att pruta. usch.
att inte få dricka direkt ur kranen, ovant oså
maten

Kommentarer
Postat av: Identity

Du är utmanad kolla min blogg :)

2008-01-02 @ 21:45:48
URL: http://identity.blogg.se
Postat av: Veronica

Så fint! :)

2008-01-05 @ 23:39:20
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0