GRATTIS =)

image80

Sanna 17 år =)

Tack för att du är du. Jag vet att det inte är som förr,
men släpper taget om dig gör jag aldrig. Det låter
kanske klyschigt, men jag älskar dig. I really do. 




jag var bara... tvungen : )


Svampbob fyrkant och Patric Är bästa vänner Foe Lajf, hahaha  säger:
Svampbob fyrkant Svampbob är optimistisk, allvarlig och snäll. Men trots att han vill så väl kan han inte hejda sig utan skapar hela tiden problem för sig själv - och vanligtvis för alla andra runtomkring också.

Svampbob fyrkant och Patric Är bästa vänner Foe Lajf, hahaha  säger:
haha stämmer in på mej

Svampbob fyrkant och Patric Är bästa vänner Foe Lajf, hahaha  säger:
Patrik Stjärna Patrik är Svampbobs granne och bäste vän, han kanske inte är den smartaste i undervattensbyn men han har ett hjärta av guld.

Svampbob fyrkant och Patric Är bästa vänner Foe Lajf, hahaha  säger:
hah destämmer in på dej

Kommentarer
Postat av: Identity

haha söööt :)
tack för att du finnt :)

2008-01-25 @ 14:00:01
URL: http://identity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0