Hej mitt vinterland!

image100




När jag öppnade persiennerna imorse spratt det till i hela mig. Ett tjockt snötäcke hade lagt sig på marken och jag blev otrooooligt sugen på att åka snowboard. Visserligen var det inte sol, men vädret var ändå hyfsat åkväder. Dock hade jag match, så det blev inget av =/ Nu hoppas jag på att vädret tillåter åkning imorrn, vitberget någon? =)

Matchen genomfördes.. hm.. rätt okej ändå. Förlust somvanligt i damserien, 4-7. Tycker ändå att vi gjorde det bra, vi gjorde vad vi kunde. Vi reste oss när det var tungt oså, det känns att vi går framåt hela tiden, vilket är positivt värrare =)! Igår var det juniormatch och vi tog boliden med 6-4. Skönt med vinst nånstans iaf, det behövs.

Nåja, nu äre dusch och mat som gäller. Är riktigt taggad på det sistnämnda, trots att jag var duktig och åt havregrynsgröt imorse (A) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0