school.

Somvanligt om onsdagarna är jag sliten som ett djur, och idag mer opeppad på skola än någonsin. Igår var den vanliga innebandytisdagen med ig på morgonen och sen 1,5h träning på kvällen. Igår morse fick jag även reda på att jackie flyttat hem till malå igen, så nu är vi bara två tjejer och sju spelare kvar på innebandygymnasiet. Riktigt tråkigt faktiskt, det är inte lika kul när man är få, fastän man kanske får ut mer av träningen.. dunnoo...
Jag är trött och vill bara hem och sova. Dock har vi en ganska chill dag fastän vi slutar 15.50 typ. Teori i friluftsliv, matte, teori i gympa och sen kost&träning.

Ikväll hoppas jag på en lugn nördkväll framför xboxet med bra musik, titta gärna förbi =) puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0