torsdag

image99


DOM GÖR DET, DOM TAR DOM, DOM VINNER!

helt otroligt, inte för att jag är nåt jättestort hockeyfan, men efter svackan dom haft behövdes detta för hockeyskellefteå och inte minst sagt för spelarna. superhärligt =)! helt sjukt spännande match också. haha, tack till veronica som lät mig beskåda matchen på deras vidunderligt stora tv : )

den kommande helgen är planerad åt vänner och innebandy, det blir nog bra. har för övrigt inte så mycket annat spännande som händer just nu. skolan börjar komma igång igen och en novell ska skrivas som jag kanske nämnt tidigare? innebandyn rullar på och knäna gör sig ihågkomna. just an ordinary life


Kommentarer
Postat av: Veronica

HAHA vidunderliga var väll att ta i lite för mycket ;D ;) men ja, VINST!

2008-01-10 @ 22:10:34
URL: http://veronicanordlund.blogg.se
Postat av: Anonym

haha du, mina fredagar lär kännas jävligt onödiga ;)
...tss, suck på AIK ;) haha

2008-01-11 @ 16:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0