Utmanad - lite försent

image98



Årets Låt:
Fergie - Big girls don't cry

Årets program: Heroes!

Årets Bok: kärlek@första.träffen av Jane Moore

Årets Film: The notebook =)

Årets Dricka: Fruktdrinkarna i egypten, utan den allra minsta tvekan!

Årets Plagg: Oj.. Måste nog vara någon av mina älskade tunikor =)

Årets Sneakers: Mina svarta från intersport, tyvärr. Lovar att jag ska inhandla ett par nya skor ögonblickligen.

Årets Klocka: Mobilklockan, armbandsur har aldrig riktigt varit min grej.

Årets Doft: Det är nog christina aguileras, trots att jag inte använt det under hela årets gång.

Årets Smink: Maybelline Dream Matte Mousse

Årets Blogg: Veronicas, helt klart =)

Årets Nyårslöfte: Jamen nivet det vanliga, äta mindre godis åde. sånt man aldrig lyckas hålla =)

Jag Utmanar: alla som ids tyckja =)

Utmanad av: Sanna

Kommentarer
Postat av: Identity

haha :)

2008-01-25 @ 14:02:27
URL: http://identity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0