daemn, what a weekend

Tror det var längesen jag hade en sån händelserik helg ;O Nåja, söndagen ägnades åt sömn och sen mötte jag upp sanna&micke i stan och vi for ut till drängsmark och hämtade pär=) Sen for vi till bersan och käkade glass, urk egentligen men för sakens skull. Sedan bar det av till drängs igen var vi chillade ett tag och sedan bestämde vi oss för att fara till strå där dom andra var och badade. Jag hade absolut inte tänkt bada, det var svinigt kallt dessutom. Men hursomhelst så blev det så, i utbyte mot en puss eller två av pär. Kallt, men definitivt värt det.



: ]

Kommentarer
Postat av: Gubben

OOOja

2008-07-15 @ 01:47:57
Postat av: rebeckali

NEJ MEN VA!? vad är det jag har missat nu ? ;)

2008-07-25 @ 17:48:22
URL: http://rebeckali.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0