måndag

Måndag it is och jag känner att jag ligger efter en hel del här. Måste försöka mig på en uppdatering ;D Under de senaste dagarna har jag hunnit vara på pdol, sova i en bil för första gången i mitt liv, badat, kört fast ute i ingenstans, stekt, ätit, sovit (mer eller mindre) osvosv : ) det ser ut att bli något av denna sommar också tillslut =D älskling.

Och äntligen, äntligen har jag avverkat mina fyra veckor på contector. Sista veckan var enbart seg&trög då vi redan hade målat golvet klart. Nä usch, känns skönt att dedär är över nu. Nåja, nu ska jag rulla vidare, har massor att göra med tanke på att jag inte varit hemma på hela helgen. Lägger upp några takidabilder & lite annat nedan, enjoooy ;D




Kan meddela att ni som inte var där missade något !



Resultatet av fyra personers colaslukande under fyra veckors tid.



John hade kontrollen över stolen . . .



.. var bara tvungen att ta en bild : )



Micke och hjärtat för ett tag sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0