pictures of you

Jag och pappa har äntligen bytt dator och här fanns det endel gamla bilder, aasballt =) hahah



bubbeeen=)



pite havsbad, sanna, sexan..? ellernåt.



Jordgubbsplockning med sanna nångång för längesen =)



joar&robin, detta var tider.



blondie, klutmarksbacken.



HAHAHAHAHAH........



jojjo=)



Snyggt byggt, fräsig kärra



skolavslutning fyran troja, om jag lyckades räkna rätt. -02 iaf.



rödhåriga vera har fått en "sminkning" på Joypeak, -02 ;D



Fika mitt på vägen, eller hur det nu var? ; )
gumman!


hahahah huun's : )





Those were the days, kajsa&gänget!




: )

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha, naaw! Fan vad sött :]

2008-07-07 @ 12:26:45
URL: http://veronicanordlund.blogg.se/
Postat av: identity

ögonbrynen och sminket på mig där, jaaaa!! haha vad hände :P

2008-07-08 @ 10:31:30
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: jojjo

hah tider!=) saknar dig

2008-08-18 @ 16:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0