It starts in my toes and I crincle my nose

Med tanke på att jag är så usel på att uppdatera här nuförtiden, fastän jag vill skriva allllt som händer i mitt liv nu, så måste det bli såhär att jag skriver om flera dagar i ett inlägg ;I desug, javet. men jag har som varken tid eller ork att skriva varje dag.

Igår vare för en gångs skull varmt och fint väder, riiktigt högsommarväder. Jag blev väckt där kring 11 av sanna som tyckte att jag skulle följa med henne till någon strand och steka. Så ett eller två tag senare låg vi och bokstavligen grillades levande i örviken mitt bland alla skrikande ungar. Satan så varmt det var. Trots det badade ingen av oss ;I jag brukar ändå inte vara någon badkruka, men nu... fattar inte vad som hänt med mig ;D






Sen kom ett fett molntäcke, så vi drog hem till mig. Väl hemma så hade såklart alla molnen försvunnit, så det var klarblå himmel igen, och vi orkade inte fara tillbaka så vi la oss här ute och stekte på den lilla gräsplätt vi har istället ;D Mys det med : )

Senare på kvällen for jag, sanna och micke och hälsade på pär på jobbet. Han grejade på med bakaxeln på sin bil, så att han ska kunna sladda/spinna lättare med båda bakdäcken. Sagt och gjort, sen vare tajm för testing. Dom drog iväg med ett "Vi kommer snart =D".. och minutrarna gick..... efter en dryg halvtimme ringde jag och frågade vart dom höll hus; "Vi är ute på sunnanå och leker =D" "Mjaha okej, mendu tare lugnt, tänk på att vi ska ta oss hem sen också : )" "jaada=)".
Vem tror ni ringer ett tag senare ba "du, när går sista bussen till urs..?" ? Gosh, då har han pajat kullagret så att han fick ringa efter bärgningsbilen.
Jättestolt pär senare: "Mjaa, jag har då åkt bärgningsbil =D"




En glad sanna som just pajat banderollen hon lutat sig mot och fallit pladask på rumpan : ) sötnos!


Idag väckte sanna mig igen (hon tycker att jag sover bort hela dagarna då jag sover till 11...). Vi hade planerat att åka till någon badstrand, men eftersom att det var rättså molnigt och disigt så bestämde vi oss för att en räkmacka skulle vara lagom. Vi kontaktade lisa och ett tag senare satt vi i hettan på mopparna mot båtmuseet.
Jag fattar inte hur dom har mage att ta 50 jävla spänn för en räkhora! Skulle man göra en såndär själv skulle den säkert kosta kring... 10? -.- doh. jag ska börja göra dom själv ffs!
Efter lite chillande där i solen så lämnade jag och lisa sanna som inte ville följa till urs och for hem till lisa. Där blev det massa girltalk och lite wii, det var najs : ) längesen vi sågs oså.

Snart kommer äntligen pär, och jag har ingen aning om vad som händer ikväll. Det blir nog inte mycket pussande, med tanke på att jag har ätit vitlöksbröd idag (A) hehu. Men.. det är ju så gott? =(
OCH han har semester nästa vecka igen! =D LYCKAAAAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0