you give me feelings that I adore...

Jajaja, jag vet att det är usel uppdatering här. Därför kommer det här&nu en snabbuppdatering (?) av mitt liv:
Fredag direkt efter jobbet körde (<observera ; ) ) jag direkt till kåge var rebecka, pontus, pontus och tacos väntade på mig. Efter det att vi mättat hungriga magar så tog vi på oss badkläderna, satte oss på mopparna och åkte till drängsmark för att ta, iaf för min del, årets första dopp, och daaemn jag hade glömt bort hur otroligt härligt det är att åka riktig moppe : ) mums! och sen vare underbart varmt i den lilla sjön vi badade i också. Dock fick jag veta, när vi var typ i mitten av sjön, att det var någon som dränkt sig där.... nåja, jag är väl inte såå kinkig men visst blev det lite småläskigt.



tacos. och jo, dom hade likadana tröjor ;D haha


Lördag var det tänkt att jag, sanna, micke och pär skulle fara och spela discgolf & sen ta en räkmacka, men istället blev det att glutta på pär&folk som körde skotrar på vattnet strax utanför kåge ;D rätt häftigt. Sen kvällen blev lugn med lite kubb med sanna&micke och lisa&nicke ;D

Hade tänkt skita i att skriva söndag, men jag ser ju helt retarded ut annars.. Söndag gjorde jag inte ett skit, det enda väsentliga som hände var att vårat piano åkte bort ifrån mig. Kändes väl lite sorgligt, jag har trots allt vuxit upp där. Det har alltid stått där. Jaja, det är bara att gå vidare. Jamena.. what doesn't kill you makes you stronger ;D

Måndag. tungt att dra sig upp ur sängen då väckarjäveln ringde 05.00. Jobbjobb och senare på kvällen blev det minigolf i kvällssolen =)





Tisdag har varit lugn hittils, vilket den också lär fortsätta vara. Tog för första gången några bilder på jobbet;



storsebbe hade lite att göra på fikarasten=)



standard på rasterna, jag vinner jämt..... inte:)
dock har jag fått smeknamnet "hon som alltid har bra kort"
.. my ass
"Är det bara jag som har hjärter 9?"
-Lillsebbe



lyckaaaan med nya handskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0