all she needs is just something to hold on to

Näst sista lektionen avklarad idag. uuuuuuuuuuuuuunderbart. sen att sista lektionen i ettan, innehållande typ massa babbel och tjabbel bara, är imorrn är också uuuuuunderbart =) vi ska få se några provresultat osånt. sen ska rektorn babbla på i aulan & jag ska städa ur mina skåp, sen har jag pakking sommarlov!

Denna dagen har somsagt bestått av endast en lektion, sen klockan 1 vare karneval i bonnstan. Det sög, så därifrån drog vi illa kvickt. Jag och sanna gick istället till lilla marie och fikade : ) mysigt värre!
Något annat jag och sanna gjort är att vi har styrt upp en musikblogg. Den har inte riktigt kommit igång än, men stay in contact. För snart, då jävlar : )

http://ourmusic.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Saknar dig Annelie!! Vi måste styra upp nått snart ju =)

2008-06-03 @ 18:33:56
URL: http://jenniferlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0