cut away that crazy longing for something more

Jag har äntligen bokat klipptid. Har funderat på det ett bra tag, men som aldrig orkat ta tag i det. Jag är så sjukt less på mitt hår, det går inte att få volym i det längre. Det gör mig galen, jag passar inte i en frisyr som slickar huvudet. Så, tisdagen den 24, klockan 12.00 äre dags. Jag har äntligen hittat frisyren jag alltid velat ha (OCH ska ha nu, denhär gången), på bild
(hope you don't mind, but I covered your face at least (A) ) ;



Dock har jag ju lite smålockigt hår, så det kommer säkert se sjukt ut efter en hel dags slit (även efter plattångsbehandling då såklart). Men det vet jag ju inte förrän jag provat, och som jag sa tidigare har den varit mer eller mindre min våta hårdröm, hahah
Så, nu äre dags. Bära eller brista


Och ja, jo justdeja, jag hatar min dator. Den måste omformateras, men dock klarar jag inte av det själv och våra xpskivor är borta med vinden. Så om det finns nån söt själ där ute som känner för att vara sötare än vanligt får ni gärna höra av er ;]





Kommentarer
Postat av: Frida

Shit, är det Anna Marklunds hår ? :)

2008-06-20 @ 00:22:31
URL: http://fridabystrom.blogg.se/
Postat av: Anna

hahah dedär är ju jaag :D

2008-06-23 @ 12:52:37
Postat av: anna

eller är det jag? haha ingen aning var då likt men... hm

2008-06-23 @ 12:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0