dehär är en båtlåt, den handlar om båtar

Jag tog mig upp 11, efter en lång festhelg på stadsfesten. Hade gärna kunnat sova ett tag till, men jag börjar ju jobba imorrn så jag måste upp 5 och dvs att jag måste lägga mig.... i tid -.- haha. Det var fint väder, för andra dagen i rad (REKORD), så jag och pappa for ut med båten. Så nu har jag för första gången i mitt liv slussat, det var ju faktiskt riktigt häftigt! Det sa bara blubbblubb efter några knapptryckningar och sen var vi helt plötsligt på en helt annan vattennivå. Skithäftigt (A) hahaha!
Vi var upp till stan och sen tog vi en räkmacka på båtmuseet, muuuummaa=)

Börjar jobba imorrn somsagt, så nuuu folks blire inget fint väder på fyra veckor. Synd=) För er som frågat så jobbar jag i boliden, på pappas jobb, med att skrubba och måla ett enormt industrigolv i fyra veckor. Suck, men det är pengar iaf, som förhoppningsvis går till en utomlandsresa. Så det kaan vara värt. Jag ska förresten sluta äta godis och styra upp mitt liv, det är också värt.

Stadsfesten då? Mjaajaaajo funkade väl, men sent igår var jag inte lyckligast i världen kanske. Vet inte varför, men jag kan tänka mig att det var för att min fylla började ta slut där igår kring 1 eller för att alla hade nån att pussa på utom jag. Jag vet inte, kanske någon blandning. Men nästa år, näästa år, då steker jag i öltälten. Ska vara fullast på stället och bli utburen av vakterna (... paula tjuvstartade..) ; )







.. det var meningen att jag skulle se glad ut
men man kan ju inte vara gladast i världen alla dagar,
så ni får nöja er med ett fejksmajl.

Kommentarer
Postat av: identity

hahah så roligt skrivet detta inlägg var :D

Humor :)

2008-07-02 @ 15:07:05
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0