fimpa röken, behåll glöden

Min gamla skola, ursviksskolan, brinner. Vissa kanske tycker att det är kung att en skola brinner upp, men jag håller inte med. Det är massor med nostalgi, böcker och pengar som brinner upp nu. Är det roligt så säg.

Det började brinna kring 2-tiden idag och det brinner än. Nu har även taket rasat in, så lågorna flammar upp ännu mer pga ökad syretillförsel antar jag. Jag vet inte så mycket mer, men jag och simpa ska dit på en stund, uppdaterar senare.


Och så vare dedär med glöden och nu menar jag inte eldglöd.
Utan livsglöd.
Det är sommarlov och jag har alla möjligheter i världen att göra något. Ändå sitter jag hemma kväll efter kväll utan att göra ett skit. Det gör mig förbannad och ledsen. Vad gör jag av mitt liv? ;S herregud. Men samtidigt så äre ingen som vill hitta på något så blir man ensam ^^ Dock är jag så sjukt less på att vara ensam, det gör mig galen. Visst är det underbart att ha ensamma hemmakvällar, men inte en vecka i sträck...
Behåll glöden

Kommentarer
Postat av: identity

alla jobbar ju =/ i alla fall jag, annars hade jag varit med dig! :D

2008-06-17 @ 16:43:26
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0