fredagen den trettonde

I samma stund som jag klev på bussen idag stannade en polisbil framför bussen och ut kom två män i uniform. Skitskraj blev jag, tänkte vafan har jag gjort nu. Men nej, jag betalade och tassade sen upp och satte mig på första bästa plats. Poliserna tog ut busschaffisen och pratade med honom ett tag, sen föste dom in honom i polisbilen. Sen kom en av poliserna in i bussen och frågade om han kört konstigt eller om det var något som inte stämde. Alla skakade på huvudet och nekade. Sen kom det några portföljnissar (nivet sånnadär högre uppsatta män...) från skelleftebuss och pratade med farbror blå och sen fick vi en ny chaffis. Ingen vet hur det gick med den stackars chauffören, men antar att vi alla misstänkte rattfylleri, även om det isf måste ha varit det lilla eftersom att ingen hade märkt något.

Bör kanske tilläggas att vi mötte den chauffören när jag åkte buss hem några timmar senare, så det var nog inget. Inget allvarligt iaf. Men det är ju bra att polisen gör sånna kontroller.






--
Haha jo, justja, imorrn äre joypeak och av någon konstig anledning lovade jag att spela innebandy. Hur tänkte jag då?
jaja, som man bäddar får man ligga.
sen ere partyyy (D)

Kommentarer
Postat av: Helle

Haha, läskigt ;)

2008-06-13 @ 21:49:25
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0