lean back

Klassfest igår. Hm.. jo. Jag fick nog lite väl mycket att dricka. Jag har rätt tjoocka minnesluckor ska ni se ;I fan. kan åtminstone berätta det väsentliga av det jag minns.

Jag och min älskade klass tjoade på på rovön från drygt 8. Tråkigt bara att ingen lyckades styra något att göra, inte ens brännboll ;S det sög. men det kommer väl =)
där kring 11 nångång troja (?) började klassen skingras. Då fick jag ett samtal av vera och julia och dom tyckte bestämt att jag skulle komma och fortsätta festa hos vera. Hehe, visst (A), sa jag. Så jag påbörjade min vandring mot älvsbacka (kan tilläggas att vi var på rovön, fan ute i ingenstans höll jag på att säga). På vägen träffade jag några killar, varav en gick i bara kallingar. Dom stoppade mig och frågade hur snygg han var på en skala 1-10. Javetinte, det sjuka var att jag knappt reflekterade över att han var ute, mitt i stan, mitt i natten i bara kallingar? aja, han var en.. 7-8 iaf : )
Väl framme hos vera, efter många fyllemöten, så fick jag min efterlängtade öl och chillade där ett tag. Sen ringde paula (som var mindre nykter) och ville att jag skulle möta henne. Visst sa jag och skickade vera och julia... (A) hehu, när den glada skaran kommit tillbaka så chillade vi inne ett tag. Sen insåg vi att det skulle vara fett med nice att chilla på bryggorna nedanför istället. Så, när vi fått upp paula ur sängen och soffan och överalltifrån, så gick vi ut. Det var riktigt skönt ute, nu är det verkligen sommar. Där satt vi till drygt 2 nångång (nej, jag hade ingen tidsuppfattning alls). Sen började det regna och sommarkänslorna flödade. Ganska precis då ringde sanna och sa att dom var påväg. Helt underbart att vi fick åka med dom hem =)

Jag har dock hittat en massa sjuka sms av diverse personer. Dom har jag inget minne alls av. Och en kontakt på msn och nån här och där på apberget ;I daemn, vad händer?

Nåja, jag hade en king kväll trots allt. måste väl tacka alla inblandade, bara för fjortistraditionens skull ; )

ps, första inlägget i sommar 2008. NU ERE SOMMAR =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0