nuni

Favoriter
Dialekt: Ändå norrländska ;]
Mat: Chiese
Låt: Never again med Kelly Clarkson, Gallery med Mario Vazquez eller Big girls don't cry med Fergie.
Tecknad figur: Bamse
Sport: You name it
Komiker: Magnus Betnér, snygg är han också (A)
Veckodag: Fredag, helt klart
Glassmak: Vanilj, kallame tråkig om du vill, men det funkar som i alla lägen.
Soloartist: Men enkelt....? Justin. ellernån
Årstid: Sommar!

För tillfället
Humör: Uppåt
Tanke: ... jag borde sova.
Kläder: Söndagsutstyrsel, det säger väl allt? : )
Frisyr: En tjorv mitt på skallen : D hahah
Bakgrund: Ronaldo my love
Känsla: Nöjd
Tid: 23.58
Bästa sak: Mat :$
Irritationsobjekt: Mamma som fiser högljutt ute i hallen...

Första
Bästa vän: Veronica : )
Husdjur: Undulat
Kyss: Sebastian
Piercing: Öronen
Förälskelse: Åh gud, hade jag kommit ihåg hade jag gladeligen skrivit det här.
CD-skiva: Spice Girls skulle jag väl tro =)
Bil: Time will tell : )
Ord: Titta

Senaste
Telefonsamtal: Vera
Mat: 2 mackor
Dryck: Oboy, hade glömt hur gott det egentligen är.
Biltur: Övningskörning > coop t.o.r
Tv-program: Ingen aning, men sist jag såg på tv såg jag nån skum film iaf.
Spelad låt: Anberlin - The feel good drag
Köpta klädesplagg: Ett svart&vitt linne

Har jag någonsin
Dejtat någon av mina bästa vänner: Alla dagar!
Brutit mot lagen: Skulle väl tro det :$
Blivit arresterad: Inte det : )
Badat naken: Inte vad jag kan komma ihåg....
Varit med på TV: Inte mer än på bild.
Varit med i tidningen: Joda

Någon
Jag kan berätta allt för: Joar
Jag tycker om: Men hoooj. ingen nämnd, ingen glömd. alla jag tycker om vet om det, ta åt er! : )
Jag inte gillar: Min cpkusin.
Jag alltid skrattar med: Sanna!
Jag ser upp till: Det är tragiskt, men jag kan inte komma på nån förutom denhär oldschoolhistorien:
"Vad sa myran till elefanten?
- Jag ser upp till dig!"

Kommentarer
Postat av: identity

Jag inte gillar: Min cpkusin.

hahahha whaat:P

Jag alltid skrattar med: Sanna!

Nhaaw :)



2008-06-23 @ 16:42:41
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0