skolavslutningsdag

Och ja, OJ vilken dag det var igår =D underbara uppblåsbara. Stort plus på folket och på vädret som var på vår sida ;D

Dagen började med skola, resning av skåpen, provåterseeing och tjosan i aulan. Sen fick vi småettor sommarlov. Helt sjukt, nästa gång jag går in i dendär byggnaden gör jag det som tvåa =O Då är jag alltså inte minst på stället längre. Jag fattar inte, det har gått så sjukt fort. Vårterminen bara flög förbi.

Senare gick vi och köpte lunch och satte oss nere vid älven. Solen gassade och det var bara... underbart! kan inte hitta något annat ord för det.






Senså for vi hem och solade och bytte om från de färgglada klänningarna, vände sedan tillbaka mot stan var vi mötte sanna och for och såg på människorna och fordonen på balen.









Sen gick vi till lisas pojkvän nicklas och var där ett tag, sen gick vi och köpte chips och satte oss nere vid älven igen, fast denna gång var sanna med också. Sen besökte vi åtskilliga ställen i stan, bl.a. kyrkholmen. Där vare en jävla massa folk. Träffade simon osv, vilka vi umgick med resten av kvällen. Tillslut hamnade vi på max, sedan började jag, simon och johan att gå hem. Kan tilläggas att johan inte var nyktrast i sverige. Sen när vi var nedanför gamla öb ringde simons pappa och vi fick hämtning. Sen chillade jag och simon ett tag med fotboll oså, isäng var jag inte förrän 3 =I
Lägg märke till att jag var nykter på skolavslutningskvällen :} haha.

Idag vaknade jag seeeeeeeeeeeeeeeeeent, så hela dan var typ förstörd. Ikväll äre fotbollslir som gäller ; ) cya fellows : )

Kommentarer
Postat av: Helle

Haha, vi och våra regnbågsklänningar ;)

Trevlig sommar :*

2008-06-05 @ 10:43:31
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0