the day after

Hm, undrar förresten hur många inlägg jag har med dendär eller liknande rubrik? hahah

Jaja, kvällen började med buss mot stan, vilken gled fram i ca 50km/h hela vägen till stan. Jag höll på att få krupp, men jag klarade mig ^^ Väl intown gick jag till vera och alle och sprutade ut lite 7up, sen kom lite mer folk, inklusive sanna. Det sjuka var att jag hade två av mina kusiner där. Det var släktträff! =D

Sen for vi ut och gled i en cadillac med jocke ett tag, sen då vi kom tillbaka så hade alla dragit typ. Nivet sådär som det är så typsikt på film; ett par sitter och hånglar i ett hörn, alternativt soffa eller säng, nån har däckat här & var och nån sitter ute på balkongen och avnjuter en cigg. Jaja, där blev vi inte långvariga, utan vi gick ut på stan och kollade läget. Det var helt folktomt överallt, förutom på max upptäckte vi senare. Nåja, några timmar senare var vi hemma hos sanna & strax därpå sov jag. Vaknade upp av ett tjooockt åskmuller gjorde jag också ett par timmar senare. Insåg ganska snabbt att jag mådde, till min stora förtjusning, mer illa än vanligt och allt snurrade. Så jag valde att sluta mina ögon igen.

Det småroliga är att det inte finns en enda bild från igår, jag som brukar vara så bra på att ta fyllebilder =O skumt, men nångång ska väl vara den första ;] men det är lite tråkigt nu såhär i efterhand, dedär var ändå en kväll att minnas + att det var midsommar! jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0