the day after

Well.. ja. Har inget vettigt att skriva men känner att jag ändå måste dela med mig av gårkvällen, hahah

Vi började hos vera var det var tbs-tjejfest. trevligt värre vare där =) senare bar det av utåt; älven, nordanå, bonnstan, max osvosv. sjuukt mycket folk ute och det var minst lika trevligt =) haha...... jaja. hemma var vi inte förrän 5 nångång, och det efter att ha varit förbi macken och köpt chips och cheezballs eftersom att max envisades med att vara stängt. ENDA GÅNGEN jag är sugen på något att äta är max alltså stängt? världen älskar nog mig.






Jag blir överlycklig av denhär bilden, stumpan jag älskar dig.
Kanske världens fulaste bild på mig, men that's the spirit =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0