workwork

Första dagen på jobbet avklarad och det var inte alls så hemskt som jag trodde. Det (vi) blev, tack och lov, ett härligt gäng så fyra veckor kommer nog inte bli ena långa fyra veckor iaf  : ) tack gode för det! Idag har vi sopat & dammsugit metallspån, lirat kort samt börjat maskera maskiner för att förbereda inför högtryckstvättning av golvet.
Trots att jag sovit endast 4,5h inatt och jobbat 7-4 så är jag ändå inte sjukt jävla trött som jag kanske borde vara. Känns bra. Ellerockså äre bara så att jag inte hunnit lugna ner mig och känna efter än? jaja. Tänkte lägga mig framför tvn och se på när&fjärran  ( utlandet(L) ) och då får vi väl se om jag slocknar dotdot







Sanna


Kommentarer
Postat av: identity

hahaha Sötunge! :D

Så jävla härlig sista bilden var :D

Vem tog den? :O

2008-07-02 @ 14:57:43
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0