dan före dopparedan

imorgon bär det av uti skogen med älskade klassen, och äre så att någon skulle få för sig att försöka få tag på mig kan jag meddela att det är så gott som omöjligt. vi har blivit strängt förjudna att ta med mobiltelefoner, så ni får klara er utan mig till på fredag ; )

Denna dag har gått åt till skola samt handling och en hel jävla massa packning inför morgondagen. Jag och paula hann också med ett besök hos sötaste vera som i princip flyttat hemifrån till sin pojkvän på älvsbacka =) skitfint hade dom! jag blev mäkta avundsjuk, jag vill också ha råd att slippa bo hemma. dock klagade hon på att ingen gör mat åt henne längre, men det är väl sånt man får lära sig leva med.. antar jag? ; )

haha ja förresten, tyck synd om mig! min väska väger multum och jag fattar inte hur jag ska få ner allt (U) nåja, nu ska jag skynda mig att se ett avsnitt AA och sen sova. det lär det inte bli mycket av de kommande dagarna, så jag ska passa på att njuta av sömn, mjuk säng och hem.
och nej, jag tycker inte att ni ska skänka mig en tanke då ni andra ligger i eran varma & mjuka säng, tar en varm dusch eller sitter på en rejäl toa de kommande dagarna?







Kommentarer
Postat av: Helle

Vi kommer ju att vara värsta muskelknuttarna när vi kommer hem efter att ha burit på dom där ryggsäckarna ;P

2008-05-21 @ 08:15:04
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0