förbannat

Jag funderar på att bosätta mig på skolan. Det är ju likabra? Vi har så sjukt mycket nu sista veckorna, plus att vi ska på vårvandrig, vilket krävs att vi har rätt utrustning. Den kommer kosta multum, kunde ingen ha sagt att det kostar säkert kring 5-6papp att gå denhär linjen? Taggen är på topp.
Dock bör jag väl inte klaga, jag har påbörjat allt och jag skulle få en fjällryggsäck av mina föräldrar. Relativt sett ligger jag ganska bra till, men tanken på att vi har en massa, massa saker som måste vara färdiga innan deadline tar kål på mig. Plus att det har blivit alldeles för lite sömn den senaste veckan (året?), så jag är inte långt ifrån ett nervöst sammanbrott.
Egentligen förstår jag inte. Jag hade ju klarat denhär.. stressen? så bra. Tills nu.

Tack och lov är sommaren på väg iallafall, med allt vad det innebär. Såg en humla och ett bi i söndags, what a feelin' : ) Nåja, nu är det dags att få lite vila. Ska göra en riktigt tidig kväll, trots mina planer på att jobba på något arbete. Känner nu att det hade varit rätt lönlöst att försöka göra något annat än sova, så därför skriver jag ett menlöst inlägg, enjooy!

Sleep tight! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0