gottigt

jag fattar inte. jag har ett sånt sjuuuuuuuuuuuuukt godis/sötsug. kan dock bero på att det är den tiden i månaden, men njaaaa. jag brukar inte få såhär. shit alltså =O och sen skulle jag vara duktig och inte sitta vid datorn, så jag la mig först i ett varmt och skönt bad och sen i tv-soffan. det sistnämnda är inget jag gör om då jag har sötsug. läsk, godis, glass hamburgare, restauranger, kök.... ja, listan går att göra lång på det i matväg som dök upp i tv-rutan.

haha sådärja, nu låter det som att jag bantar, har bulimi och anorexi och träningsberoende och ALLT VAD DET NU HETER. så är dock inte fallet. sedan värmen har infunnit sig här så hare blivit en heel del sötsaker och jag har en dålig vana att alltid ha något i munnen. jag blir tokig så fort jag inte har något i munnen. tuggummi funkade för några år sedan, dock får jag nu bara ont i magen av det. jag måste helt enkelt försöka vänja av mig att alltid ha något i munnen. det är varken skonsamt för spjälkningssystemet, magen eller tänder och tandkött. icke sa nicke!

Kommentarer
Postat av: Identity

spjälkningssystemet HÖR NU! HAHAH vad fan är det.

haha svar: NEJ det har jag inte =/ haha men men... ska nog skita i han då... om det går :P

he is just a dream ;)

2008-05-14 @ 11:26:44
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Helle

Prova med ljusungsbröd :P

2008-05-14 @ 11:38:00
URL: http://travgalen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0