muskelknutte

Vårvandring: check.
sommaren närmar sig=)

Det var som väntat roligt att vara med klassen : ) vandringen funkade väl men det var ingen highscore direkt. det var dryga 6 minusgrader på nätterna och jag hade endast en tunn sommarsovsäck. så, alla mina kläder som jag hade på mig till trots, jag höll på att frysa ihjäl.
jag har klarat mig lindrigt ifrån skavsår, vilket är ett fett plus. I övrigt så.. mja.. det lär väl dyka upp några fler bilder här inom kort om jag känner mig själv rätt. orkar bara inte nu, är hur sliten som helst. dooock taggar vi party ikväll ; )







Kommentarer
Postat av: Helle

Du får skicka alla bilder till mig :)

2008-05-23 @ 19:58:02
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0