samhälls

sådärja, nu har jag hämtat mig från helgens bravader också. fint det. justnu sitter jag med mitt hemprov i samhälls och ska försöka komma på vilka möjligheter jag som medborgare har att påverka politiken, vilka alternativ det finns till demokrati samt varför det finns landsting. Om det skulle vara så att det råkar finnas nån där ute som har svar på någon av dessa frågor får den gärna höra av sig ;D

Daemn, jag fattar inte att vi har gått in i den absolut sista hela skolveckan nu. Treorna har skaffat sig en egen kö till matsalen och deras bus väntar runt hörnet. Tips; ha inte vita kläder i veckan : )
Sommarlov om 9 dagar,
helt sick!

Kommentarer
Postat av: identity

klart det inte gör! :P

Man får ju supa på pubbeen när man är 18, varför inte få köpa på systemet då? DAHHHH :P

2008-05-26 @ 11:34:40
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Helle

Haha, vi lär bli blöta ;)

2008-05-27 @ 10:16:09
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0