there's nowhere to go, so just stay here with me

Nu har jag fått skäll, jag är tydligen för inaktiv på dehär stället. Nåja, jag får väl tagga till då =)

Idag hade vi vårt sista nationella prov i ettan; matte del 2. Kan väl inte påstå att jag är kingen, men det gick rätt hyfsat. Jag klarar nog ett g at least=) Sen hade vi ett låångt hål, så då for jag och rebecka till kaplan och åt eftersom att vi skulle till nordanå sen och se på danstreornas föreställning (ps dom var king!). På kaplan träffade vi sanna och reb fick träffa sin pojkvän sen. Jag hängde runt med sanna och spanade in skolan, med allt vad det innebär (A) Det är ju som att komma till ett helt nytt land vafan? Allt är annars, kaplan är så... skum =S haha, atorp(L) Men det är alltid lika roligt med nytt, bara man vet vart man har sitt hemland ; )

Och vetni, det snöade/haglade idag? haha, det är alltså 13 maj och det föll något snöliknande från ovan? vilket skämt. Aja, här får ni en grym låt i vinterovädret den 13 maj;




Kommentarer
Postat av: Identity

den där är ju BRA :O

2008-05-13 @ 23:26:25
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Helle

Haha, jag måste få MVG för att inte sänka mig ;P Liiite drygt :P

2008-05-14 @ 11:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0