time still exists

I'm dancing in the room as if I was in the woods with you
No need for anything but music


Well folks, nu taggar vi vårvandring =) Jag har börjat packa lite smått, och jag inser att det inte finns en chans i världen att dehär kommer gå vägen. Jag har fyllt ungefär halva ryggsäcken och det ska ner massa mat och ett halvt tält imorgon. Det finns inte ens en liten chans att det ska gå? Ändå har jag bara tagit det allra nödvändigaste typ..? Nåja, det får helt enkelt lov att lösa sig! : )

nu ere inte länge kvar till sommarlov heller =D! vi slutar inte imorrn, inte nästa men då nästa tisdag. helt sjukt underbart
de enda trösklarna som är kvar nu är lpl-prov imorrn SOM JAG FÖRRESTEN GLÖMT ATT PLUGGA PÅ KOMMER JAG PÅ NU =I, vårvandringen fastän den troligtvis kommer steka så det blir ingen tröskel, och inlämning på hemprovet i samhälls ;D känns rätt okej ändå. men nu måste jag nöta lpl ;I hahah, starkt jobbat där iaf.
och ps, jag kommer sakna er alla på ig (U)

Kommentarer
Postat av: Helle

2008-05-20 @ 09:13:08
URL: http://travgalen.blogg.se/
Postat av: Helle

Hehe, jag har typ samma problem med packningen :P

2008-05-20 @ 09:13:37
URL: http://travgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0