Viva forever

I'll be waitin', everlastin' like the sun

Spicegirls är väl bra, right? haha..


näe, nu ska jag fan inte berätta om min dag utan nu skare bli något värt inlägg, tänkte jag just. kan dock meddela att det är lättare sagt än gjort.

hur jag mår justnu? jodå, livet.. eh.. finns. gnistan är väl inte på topp men den finns absolut där : ) dock kände den nog för att leka lite kurragömma ikväll.. jafattaint, jag tycker ändå att jag är ganska självständig och en stark individ och blabla, men ändå, det händer ibland då jag är ensam ett tag och det händer minsta lilla, att jag kommer att tänka på något eller att det händer något, att det tar ner mig under ytan fortare än anat. det skrämmer mig lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0