annelie pianist?

Vemvet, kanske hade jag fått den titeln om jag levde på 1600-talet och hade fortsatt att spela piano även på äldre dar. Jag saknar det faktiskt ibland, ångrar lite att jag tillät mamma&pappa att sälja iväg det. Även fast jag inte spelade så ofta så hade jag ändå möjligheten att hålla upp mitt största intresse jag hade som liten.. Suck. Jaja, det kommer väl nån tid då jag får chans att börja spela igen.

Som nu, jag är så sjukt less på att sitta vid datorn, eftersom jag i princip gjort det hela dagen fastän jag har varit på skolan. Kom just ut ur duschen och det var väl lite frestande att lägga mig i min mjuka, sköna säng och läsa min bok "Livet är en fest" (erkänn att titeln får en att vakna till ; )) Men det skulle ändå ha varit roligt att göra nånting annat mellan.. som typ.. spela lite piano =( Grannarna, speciellt småbarnsfamiljen, hade väl blivit lite putt.. men bryy.
Vad finns det annars att göra ensam i detta hus denhär tiden? Typ.. kika lite på tv. Sen tar det slut? Haha, eller äre bara jag som har riktigt usel fantasi? Visst har jag matteprov imorrn men jag känner att jag klarar G och mer orkar jag inte. Marianne gör matte så förbannat tråkigt..
Koppla in xboxet och spela..? men.. nae..


Vad gör ni då ni har tråkigt?


Kommentarer
Postat av: identity

KOllar bloggar :] haha

eller.. ser tv :P eller... går ut och går.. sällan...

2008-11-06 @ 08:53:02
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: anna

typ datorn eller tvn=) eller skruva i skotern om den är hemma ;)

men gå ut och gå och lyssna på musik är grymmt skönt=)

2008-11-06 @ 18:57:14
URL: http://an0rdlund.blogspot.com/
Postat av: Veronica

Knullar! Heheheh....

Nej, jag CHILLAR. Eller så somnar jag...eller äter....

2008-11-06 @ 19:50:00
URL: http://veronicanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0