back to reality

Allt har ett slut, tyvärr inkluderar allt även lov & det suger röv.. Jag har bott hos pär i veckan, men har dock inte varit så mycket med honom förutom de sena kvällarna/nätterna ;I värt. Han har så mycket annat =/ Mamma frågade mig vad jag gjort alltmest i veckan, jaba eehh...... jag..  vet inte? Jag har ändå hunnit med en hel del; piteå, luleå och haparanda på tre dagar. Men alla andra dagar då? =S haha, för inte har jag varit med pär inte.

Imorse på gympan hade vi först ett intro till musikprogrammet, i år får vi inte lektionstid till det ;I sug. Sen gick hon igenom lite om ergonomi; träna upp musklerna runt om ryggraden för att undvika förslitningar på diskarna mellan kotraderna. How simple is that =D hahah. Jaja, iaf, vad jag skulle komma till var att vi sen körde afrodans =D hahahah, deeeeet stekte! Inte provat? Doit ; )
Man shakar loss somfan, rör på varenda liten kroppsdel. Krävs dock att man har lite koordinationsförmåga ^^ Riktigt jobbigt var det också, believe it or not ;D

Jaja, jamenavadåe, nu är det ju bara 6-7 veckor kvar till nästa lov ;] tagga! Mamma tyckte att jag skulle börja klura på vad jag vill ha i julklapp men jamena hallå det känns som en evighet eller två kvar =O Jag har nätt&jämnt tagit farväl av sommaren. Jaja, dags att acceptera att vintern snart är här, och vad passar inte bättre då än en renodlad skoterlåt? Enjoy!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter låten ? =)

2008-11-04 @ 19:37:31
URL: http://mccoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0