helg=D

Denhär veckan har ändå gått undan, trots att det är veckan efter lovvecka. Dom brukar alltid vara lika tröga..
Fick veta igår att vi inte skulle ha någon nkb idag, vilket innebar sovmorgon till halv 11. Så jag kom till skolan då och gjorde två nutidskryss och lärde (?) mig lite om usas forna presidenter på samhällslektionen. Sen vare lunch, potatisbullar. URK! Men jag ska väl inte klaga, vi har ju fått risgrynsgröt och pizza i veckan : ) Efter lunchen gick vi till blå salen, lyssnade på två gruppredovisningar om fördjupningarna vi valt inom området svenska språket. Det var förkortningar och datorförkortningar. Faktiskt ganska intressant ;D Sen fick vi sluta 12.55 typ, guuuld! Katarina är kung=)

Måste bara meddela att matteprovet igår gick typ ändå bra, över förväntningarna iaf. Ett g fixar jag =D

Saknar min pär,
tur att jag får träffa honom ikväller : ) Lördagen lär väl spenderas med honom på ett eller annat sätt, sen på söndag är det ju fars dag, så då äre väl bara att pallra sig hit igen och fira pappa ;D Mamma hade köpt något åt honom som jag skulle få vara med på.. Hur firar ni er fader på söndag? :)




Ge mig sommaren -08 tillbaka!

Kommentarer
Postat av: identity

firar min fader på lördag med att han får bjuda på mat :D hahaha snällt va :]

2008-11-07 @ 15:46:58
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0