Jul!



Jag är så sjukt taggad på julen nu! Fick ju som ingen förra året.. 
Till och med julklappsruschen och den enformiga julmaten känns lockande.
Sen att vi ska fira hos Adam&Carro med småbarnen gör bara saken ännu bättre : ) Jag får som en varm känsla i magen då jag tänker på all kärlek jag har i mitt liv just nu, samt hur det förhoppningsvis kommer påverka denna jul =)
myyyyyyyyyyyyyys!

Idag är det skyltsöndag inne i stan, och OJ vad jag vill dit =( Men tyvärr så har jag match idag, så jag hinner inte dit nåt alls.. Får väl satsa på skyltsöndag här i ursviken nästa helg : ) Hoppas för övrigt att jag får med mig pär då : ]
Nae nu ska jag på örjan och spela match mot Obbola.
Matchstart: 14.00

Ps. tack för gårkvällen : )

Kommentarer
Postat av: Identity

haha match =/ :P

det var PACKAT med folk!:P

2008-11-23 @ 16:09:20
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0