Pär Hagman

Älskling, det känns som att det var i förrgår ellernåt som jag pratade med dig första gången i telefonen. Du frågade vart jag var, och jag försökte förklara. Jag minns hur jag spelade upp hela samtalet i huvudet om och om igen efteråt, bara för att få höra mer av din djupa röst som trollband mig. Jag satt nere vid älven, det var en solig, varm sommarkväll och jag var förväntansfull och spänd som en fjäder. Ganska snart såg jag dig komma gåendes mot mig med solen i ryggen. Den bakåtvända kepsen, glajjerna, ciggen i munnen och jeansen jag älskat från första stund.. 'Okej, here's something... :$'

Önskar att jag kunde dela med mig av denna unika bild jag har i huvet av detta. Det är så.. underbart fint. Jag älskade dig från första stund, för mig var du något speciellt redan då. Idag, fyra månader senare, är du om möjligt ännu mera älskad & mer speciell för mig än någon annan någonsin varit. Tack för att du är du ♥




Kommentarer
Postat av: identity

mhaw =)

2008-11-11 @ 17:50:23
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0