zzzz...

Kände direkt då jag vaknade att denhär dagen inte är min dag. För det första for pär ganska sent igår (dock inte mig emot), vilket innebär trött annelie. Ville absolut inte upp ur min varma, sköna säng imorse kvart i 7.. Sen har vi redovisning i geografi idag och alla som känner mig någorlunda vet att jag hatar muntliga redovisningar inför helklass. Vi får dessutom inte ha några stödord, utan måste ha det i skallen. Jag kan det väl någorlunda, men jag vet att när jag väl står där är allt som bortblåst. Och då har jag dessutom inga stödord? .. kul.


Kommentarer
Postat av: Helle

Snart är det jullov!

2008-11-12 @ 10:19:11
URL: http://travgalen.blogg.se/
Postat av: identity

Åh jag var helt död imorse också.. Kissigt...

Och jag sov faktiskt skitbra inatt :O sen när väckaren ringde förstörde den mitt liv... usch va jobbig dag.. :P

IndianTräning ikväll eller? :P

2008-11-12 @ 10:19:42
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0